Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verstappen

  • edwin

    Wat heb ik in een deuk gelegen van het lachen tijdens de kwalificatie.Hij wel met zijn grootspraak elke keer.Ik wil alleen maar rijden in een topklasse.Nou Jos ik denk dat je beter met een rollator kunt gaan racen want je bakt er(zoals gewoonlijk)weer helemaal niks van.

  • michel

    mij viel het ook tegen van verstappen

    had dr ook meer van verwacht

    morgen zien we het wel of die het nog kan edwin schreef:

  • wil

    beetje jammer van al die negatieve reacties vooraf.. Hij gaf gisteren anders wel een mooie inhaalshow weg. Dat heb ik andere rijders niet zien doen. Jammer dat ie aangetikt was in de sprintrace want misschien had ie nog wel meer laten zien als hij verder vooraan gestart was.

  • ART

    JA

  • Jeffrey

    Edwin jij bent typisch een Nederlander, als je het allemaal zo veel beter kan doe het dan zelf eens, Als Verstappen niet kan rijden waarom stonden er dan duizenden fans op de tribune dit weekend op de Eurospeedway (ik zelf ook).Edwin is zo'n gevalletje die alleen maar de negatieve kanten ziet van een persoon, vergeet niet dat Verstappen anderhalf jaar niet had gereden voor hij in deze klasse instapte. Vergeet niet dat het team van Verstappen opgebouwd is uit Racing for Holland dus zo slecht doen ze het niet, want Le Mans of Formule klasses beheren zit toch wel wereld van verschil in. En als Verstappen niet kan rijden waarom presteert hij het dan om twee maal in een feature race om van achteraan op de 7de plek te eindigen en vergeet niet als Jos geen drive through penalty had gekregen op de Eurospeedway had hij domweg op het podium gestaan!!!! Dus Edwin als ergens geen kaas van heb gegeten houdt dan AUB je kommentaar ook voor je.

  • ART

    ik vind dat het nog niet zo slrcht gaat want hij heeft in 2 races volgens mij al meer punten gehaald als in heel zijn F1 carrierre bij elkaar.

    Groetsels ART

  • edwin

    Alleen maar omdat anderen van de baan schieten

  • Jeffrey

    Nou dit antwoord heeft een hoog IQ gehalte, is dat je enige antwoord omdat andere er af schieten, dan vraag ik me af of je UBERHAUBT de race op de Eurospeedway heb gezien want de meeste plaatsen heeft Jos gewoonen door zijn vroege en snelle pitstop. Dus Edwin nogmaals als je ergens geen kaas van heb gegeten houdt dan AUB je mond.

  • Dimenzo

    JOS Rulezz….

    Is een super-rijder….en doet het uitstekend onder de omstandigheden….

    super starter….en haalt zijn punten wel….komt binnenkort nog in de top 3 let maar op. Alles op Ervaring en Durf….

  • S I D A A R

    Tuurlijk kan hij niet racen, daarom heeft hij in Zuid-Afrika de race op zijn naam geschreven…………………..