Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

allard kalf

  • sjanah

    Wat een irritante kletskous. Hij lijkt wel een radio reporter.

    Ik hoop dat hij snel door heeft dat we zelf o.a. kunnen zien hoeveel power boosts er nog beschikbaar zijn. En dat hij een vriendje van Verstappen is wil nog niet zeggen dat hij in 3 kwartier 297 x zijn naam moet noemen.

    Dus graag een cursus voor deze man of alleen beelden!!

  • edwin

    Als je gaat bedenken dat hij de F1 beter deed dan moet ik je daar wel een beetje gelijk in geven.Maar Olaf Mol doet het ook niet meer zo goed bij de F1,misschien is het tijd voor wat jong bloed als kommentator.

  • Jeffrey

    Hier Edwin nog een geval dat je er geen kaas van heb gegeten want het is OLAV Mol en geen Olaf maar ja kun je ook niks aan doen want over het algemeen is het dom volk op zo'n prikbord!!!!!

    P.S. blijven oefenen Edwin

  • ART

    dank je

  • edwin

    Jeffrey als je eens goed op het toetsenbord kijkt dan zie je dat de Ven de F boven/onder elkaar zitten,dus zou het niet zo kunnen zijn dat ik per ongeluk de verkeerde toets heb ingetikt??????????????.En wat dom volk betreft bedoel je zeker jezelf.Als je alleen maar kan reageren op een tikfout dan denk ik dat jouw iq niet erg hoog is.

  • Jeffrey

    Edwin laten we maar ophouden over IQ want nogmaals bewijs je dat je niet echt slim bent. Want als je goed kijkt staan er datums en tijden bij berichten.

    Ik heb dit bericht over je zogenaamde typfout geplaatst nadat ik een reactie had gedaan op je NEGATIEF bericht over Jos Verstappen, want het enige wat jij kan is negatief zijn. Ten eerste over Jos Verstappen en je loopt hier Allard Kalf af te zeiken.Wat doe je hier eigenlijk want dit is een prikbord voor de LIEFHEBBERS van A1GP en niet weer een af andere wannabe die jij hier bent want uit jou twee berichten maak ik uit dat jij niet veel verstand heb van autosport. Ik laat het hier maar bij want ik heb me punt wel duidelijk gemaakt en speciaal voor jou Edwin wil ik afsluiten met een gezegde:

    De klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.

  • Jeffrey

    Allard Kalf doet het gewoon heel leuk vind ik, Er is toch niks leuker dan een reporter die emoties laat horen, en dan kan die misschien een beetje Verstappen minded zijn maar dat is de hele A1GP is Verstappen @!#$.

    -Meneer de sjeik is Verstappen @!#$ want hij weet dondersgoed dat Verstappen nog steeds de grootste fanclub heeft van alle rijders die op de aardkloof rondscheuren, Na de invasie van de Nederlandse Jos-fans op de Eurospeedway heeft hij al laten doorschemeren dat de kans groot is dat de A1GP volgend jaar naar Zandvoort komt.

    -De andere rijders in het veld zijn Jos @!#$ want hij is al niet voor niets 2 maal uitgevallen. Want het is al jaren bekend dat Jos uitmuntend is in starten en inhalen in het begin van races, want het is dus al twee maal gebeurt dat Jos er afgeknikkert word omdat andere gelijk in zijn kont duiken en een graantje mee te pikken van zijn start tallenten.

    -De media is Jos @!#$ want heb het zelf gezien op de Eurospeedway dat de pitbox van het Nederlandse team het hele weekend door continue vol staan met pers e.d..

    Dus laten we lekker allemaal Jos @!#$ blijven want dat kan A1GP zeker gebruiken totdat het naamsbekendheid heeft gekregen.

  • webmaster

    sluit me aan bij jeffrey maar toch ik denk dat een ander het net zo slecht of goed doet als jos bv jeroen of robert ik weet zaeker dat ze net zo goed rijden en de sjeik heeft naamsbekentheid nodig en ja die gekke hollanders maken over al een feest van en dat is bekent ..zandvoort was al een optie maar mocht niet ivm met het aantal race dagen in zandvoort volgend jaar zit ie der zeker bij..

  • ricko

    het is en blijft een hielenlikker die Kalf, geloof me hij heeft weinig vrienden en is een ongeloofelijk irritant mannetje!!baaaaaaahh!!opzouten met die kalkoenstem!!sjanah schreef:

    >

    > Wat een irritante kletskous. Hij lijkt wel een radio reporter.

    > Ik hoop dat hij snel door heeft dat we zelf o.a. kunnen zien

    > hoeveel power boosts er nog beschikbaar zijn. En dat hij een

    > vriendje van Verstappen is wil nog niet zeggen dat hij in 3

    > kwartier 297 x zijn naam moet noemen.

    > Dus graag een cursus voor deze man of alleen beelden!!

  • D-Danny

    nou,ik vind het wel een goeie commentator,laten we eerlijk zijn,

    soms slaapt tie,

    maar hij is best goed,jammer vooral dat ze geen herhalingen lieten zien bij USA]

    gr.D-Dannyricko schreef:

    >

    > het is en blijft een hielenlikker die Kalf, geloof me hij

    > heeft weinig vrienden en is een ongeloofelijk irritant

    > mannetje!!baaaaaaahh!!opzouten met die kalkoenstem!!sjanah

    > schreef:

    > >

    > > Wat een irritante kletskous. Hij lijkt wel een radio

    > reporter.

    > > Ik hoop dat hij snel door heeft dat we zelf o.a. kunnen zien

    > > hoeveel power boosts er nog beschikbaar zijn. En dat hij een

    > > vriendje van Verstappen is wil nog niet zeggen dat hij in 3

    > > kwartier 297 x zijn naam moet noemen.

    > > Dus graag een cursus voor deze man of alleen beelden!!