Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moe van Jos

  • Martin

    Ongelofelijk, een man met zoveel ervaring en volgens zijn manager F1 kampioen waardig….. Neee wat een emotionele amateur is het, Verstappen had beter moeten weten na een kansloze positie op deze plek in de race zo achtelijk te doen getuigd van pruserij. Sorry voor de fans van hem maar dit mag gewoon niet gebeuren wanneer je zoveel ervaring hebt.

    Gr Martin

  • race fan

    hmm jah, ik vind het idd ook irritant dat de prestaties lager zijn dan verwacht, na eindelijk een vlekkelosen sprint race gereden te hebben met uitslag Positie 4, zou jos makkelijk een podium plaats kunnen halen. ik heb ook mijn twijfels bij het afslaan van de auto, het ligt denk meer aan de coureur dan de bolide zelf.

    het is jammer, maar volgende keer beter. Ik vind nog steeds dat we aan jos een goede courreur hebben voor team nederland, en geloof nog steeds in een aantal podium plaatsen voor hem

    overigens vond ik het weer een genot om naar te kijken dit weekend, Voor mij is dit een veel leukere tak van autosport om naar te kijken dan Formule 1

  • Martin

    KLopt, ik heb me weer redelijk opzitten te winden tijens de race. En niet in slaap gevallen zoals bij de F1.

    Gr en tot betere tijden.

    Martin

  • Bella

    Ik kan me de frustratie wel voorstellen. Het was ook inderdaad @!#$ in Estoril. Ik heb ook de 3 A1 races bezocht en ik deel je mening niet helemaal. Van een kansloze positie is geen sprake, wel is het jammer dat het niet tot een goed einde is gebracht. In de sprintrace was hij wel vierde. Uiteraard kan je zeggen: “net niet dus”. Maar ik zeg “bijna”. Wij Nederlanders gaan altijd mee in emoties. Ik hoop, Martin, dat wanneer het Jos wel lukt om op dat podium staat dat je dan ook weer juicht! Er zit stijgende lijn in! Laten we met zijn allen positief blijven want daarmee redden we het!Martin schreef:

    >

    > Ongelofelijk, een man met zoveel ervaring en volgens zijn

    > manager F1 kampioen waardig….. Neee wat een emotionele

    > amateur is het, Verstappen had beter moeten weten na een

    > kansloze positie op deze plek in de race zo achtelijk te doen

    > getuigd van pruserij. Sorry voor de fans van hem maar dit mag

    > gewoon niet gebeuren wanneer je zoveel ervaring hebt.

    >

    > Gr Martin

  • horsmans

    negatief praten dat is wat men maar steeds doet over jos en kijk een s na zijn prestatie van vandaag het is een klasse rijder en geef hem eens de juiste wagen en zie wat er gebeurd en zaag niet over zijn verleden was jij perfect toen je begon aan je baan kon jij meteen alles nee dus bek houden

  • ricko

    Je begint bijna gelijkte krijgen, dit is niet leuk meer!!ik denk zelfs met Tom Coronel het al veel beter was, laat Jeroen Bleekemolen het nu ook maar eens proberen vind ik, vban mij mag hij 2 of 3 maal achterelkaar rijden, daarna Jos weer, dan kunnen we wat vergelijken, eerlijk is eerlijk Jos valt nu toch wel behoorlijk door de mand!jammer voor hem maar het is en blijft een feit!Martin schreef:

    >

    > Ongelofelijk, een man met zoveel ervaring en volgens zijn

    > manager F1 kampioen waardig….. Neee wat een emotionele

    > amateur is het, Verstappen had beter moeten weten na een

    > kansloze positie op deze plek in de race zo achtelijk te doen

    > getuigd van pruserij. Sorry voor de fans van hem maar dit mag

    > gewoon niet gebeuren wanneer je zoveel ervaring hebt.

    >

    > Gr Martin

  • herman

    HET IS WEER ZOVER!!!!!

    echt nederlands om te zeuren als we niet meteen winnen.

    laten we hopen dat deze doemdenkers ook juigen als het een weekeind wel meezit.

  • Peter

    Sukkels JOS is 1ste geworden en hij gaat er nog meer winnen.

    Hij is de beste Nederlandse autocoureur ooit zeiken doe je maar op de plee.

  • S I D A A R

    Tom Coronel whahaahaaaha, kom nou toch, het ligt niet alleen aan de rijder dat het niet meteen wil ,wel zijn nu halverwege het seizoen en het gaat elke x een stuk beter. Als Tom in de auto had gezeten in de eerste zoveel races was het resultaat nog vee lslechter geweest.

    S I D A A R die zich nog goed de test van Tom bij Arrows kan herinneren…

  • Pippi

    ??