Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waarom zandvoort als we ook assen hebben

  • herman

    A1 naar zandvoort zit er denk ik niet in omdat ze maar 5 geluidsdagen hebben.

    deze zijn al bijna op door de DTM.

    maar Assen is beter berijkbaar (gelijk aan A28) beter parkeren en een geweldige baan.

  • berry

    Helemaal mee eens Herman ik denk dat als ze naar zandvoort gaan dat het circuit onbereikbaar is..en assen heeft een leuk circuit dus ik denk dat ze de actie a1gp naar zandvoort maar moeten verandern in a1gp to assen :)

  • ricko

    Ik ben het hier 100% mee eens, als het op Zandvoort komt dan wordt het wederom een hel om daar te komen, laat staan te parkeren of je moet mega vroeg komen, zeker als het mooi weer is dan zit heel Haarlem en Amsterdam daar op het strand! en na de race het circuit verlaten, ohhh nee ik moet er niet aan denken!! wat een nachtmerrie!!gewoon een “drama” het lijkt wel of de lokale politie de drukte gewoon express links laat liggen!! maar helpen voor een lekkere doorstroming zie ik zelden!

    nee Assen heeft deze problemen niet of nauwelijks en een fantastisch snel circuit en mooie inhaalmogelijkheden!!herman schreef:

    >

    > A1 naar zandvoort zit er denk ik niet in omdat ze maar 5

    > geluidsdagen hebben.

    > deze zijn al bijna op door de DTM.

    > maar Assen is beter berijkbaar (gelijk aan A28) beter

    > parkeren en een geweldige baan.

  • piet

  • Orakel

    ?????????????