Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kaartjes voor Zandvoort

  • The Disciple

    Hey hallo,

    Hier mense die kaartjes hebbe gekocht via http://www.a1gp.com/main.php?hf=Yes

    ??

    Moet je betale via overschrijving? Krijg je de kaartjes opgestuurd of kan je ze de dag zelf ophale daar waar ze voor je klaarlegge ofzo?

    Greetz

  • Berry

    Kaartjes betaal je via credit kaart en kunt dan kiezen voor bezorging, maar er zijn alleen nog maar kaartjes voor de duinen beschikbaar..

  • The Disciple

    lekker als je geen credit kaart heb…

  • Kees

    Maar vie verschillende site kun je ook kaarten kopen zonder credit kaart ik heb mijn kaartjes gekocht via www.A1Reizen.eu

  • James

    Ja, of je kunt gewoon thuisblijven. Op de TV zie je het beter, maar blijf je helaas wel verstoken van het gehuil van de A1-motoren…

    James

    www.reisgekte.nl

  • Marjon

    Ik heb mijn kaartjes via die website gekocht waren een stuk goedkoper dan in nederland kon een formulier invullen en ddarna het bedrag overschrijven kreeg een mailtje terug dat het geld ontvangen was en dat 3 weken voor aanvang de kaartjes aangetakend verstuurd worden

    groeten Marjon