Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verstappen rijdt niet in Zandvoort !

  • Pee

    Volgens verstappen.nl zou Jos mogelijk niet rijden in Zandvoort. Hij wil garantie voor uitbetalen van zijn salaris.

    Ik vind het vreemd dat je de andere teams er niet over hoort !

    En… wordt het niet eens tijd dat het team zelf sponsoren zoekt?? i.p.v. de hand op blijven houden… dat was toch ook de afspraak??

  • Yes

    Het grote breekpunt was een garantie die namens Jos Verstappen door Huub Rothengatter werd geëist. Huub's argument was: “we willen de ‘hassle’ (gedonder) van vorig jaar voorkomen”. De vraag van Jan Lammers was: “Huub leg me eens uit, bedoel je met het feit dat Jos weer populair is een race heeft gewonnen en bijna 1 miljoen dollar op de bank heeft, gedonder of ‘ hassle’?” Hier kwam een ontwijkend antwoord op. Toen de vraag van Jan: “ Huub wat doe je liever, weer een seizoen zoals vorig jaar, of niet rijden?”. Huub antwoordde: “niet rijden”. Duidelijke taal.

  • Anne

    Het is te hopen dat hij nu ook nooit meer rijd, wat een gezeik zeg altijd over dat geld bij hem, vind je het gek dat het nooit iets geworden is in de F1 met zo'n maneger als Huub.

    Laat verstappen nu maar lekker achter de geraniums gaan zitten, tijd voor nieuwe rijders.

  • Zedz

    beetje jammer inderdaad dat hij niet rijdt, maar ja hopen dat Jeroen het goed doet.

    Ik gun het hem ook om zn debuut te maken in de A1GP dus eigenlijk vind ik het niet eens zo heel erg. Ik heb nog steeds vertrouwen in een leuke race zondag!

  • timmer

    als je het nog niet eens op kan brengen om in eigen land en voor je eigen fans dit soort zaken even opzij kan zetten. Dan verdien je het stoeltje niet eens. Je zet je eigen fans te kakken, die geld betalen om naar jou te komen kijken eikel.

  • MSJH

    Belachelijk dat jullie het salaris waar JOS recht op heeft niet willen ondersteunen met een bankgarantie. Mensen zoals jullie maken de autosport KAPOT, ga aub wat anders doen zodat de Nederlandse Fans wel plezier hebben!!!!!!!

    Niemand werkt toch zonder salaris te beuren, nu komt die 2e rangs nep courreur van Bleekemolen in die auto………pffffffff

  • don

    het is belachelijk dat het salaris dat jos recht op heeft, niet eerder geregelt heeft.

    Hij heeft zijn contract 3 maanden!!! geleden al getekent, en dan nu met zo'n bericht komen, ik ben echt een stuk minder fan van m geworden door dit geintje.

    maar ik heb ook vertrouwen in jeroen dus ik ga vast nog een leuk weekend beleven

  • Uffeltje

    wie zou er voor niets willen werken, niemand toch, ik geef hem groot gelijk alles wordt op JOS geschoven terwijl de schuld echt toch bij JAN ligt. hij komt zijn afspraken niet na. er wordt al speculaas gegeten op de site. SPIJKER Formule 1 omdat michel een grote vriend van jos is en ze willen een 2e nederlandse coureur.Trust en meurmans zijn ook sponsor van jos, hij zelf sluit het niet uit. dus ik zou zeggen welkom terug in de formule 1

  • MJ

    Ik mag toch hopen dat dat stuk verdriet van een verstappen nooit van zijn levensdagen nog voor iets rijdt wat met Nederland te maken heeft, dus al helemaal niet met het team van Spyker. Dan krijg je straks weer dat meneer begint te ouwehoeren. Ik begrijp dat hij zijn centjes op tijd wil hebben, maar als je voor je land uit mag komen (want dat is de opzet van A1GP), en dan ook nog in eigen land, waar ongeveer 70.000 mensen erop rekenen dat Verstappen gaat rijden, daar een heleboel geld voor betalen, ook in de tijd dat meneer overal na 1 rondje in de F1 stilstond, hem achterna hebben gereisd. Dan ben je in mijn ogen gewoon een verschrikkelijk megaverwend K*TVENTJE, met een verschrikkelijke manager.

    Want die Huub Rotherweetikveelalshetmaarschuift, heeft in mijn ogen zowel het nederlandse publiek veel verdriet gedaan, maar ik denk ook een cariere om zeep geholpen. Maar hij heeft ook iets goeds gedaan, dat is ervoor zorgen dat Bleekemolen mocht gaan rijden en ik hoop dat hij dat nog lang blijft doen.