Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Domme beslissing Verstappen

  • MJ

    Zou Verstappen zich nu voor voor zijn kop slaan of heeft hij al andere plannen?

    Weggaan omdat je salaris (bijna 1 miljoen euro) in maandelijkse termijnen te laat, maar toch, gestort wordt. Nu is hij weg en heeft hij dus niets. Het lijkt mij dat wanneer je de vraag krijgt voorgelegd om door te bouwen met een team dat uitkomt voor je land, wat redelijk succesvol was verleden jaar en met meer toekomst perspectief, waarbij ook nog komt dat de organisatie wel degelijk borg wilde staan om je salaris (op tijd) te betalen) of niet rijden, toch een dubieuze beslissing is.

    Wilde Verstappen perse van Lammers horen dat zijn geld op tijd kwam, was het niet genoeg dat de CEO A1GP verzekerde, in een persoonlijk gesprek over de telefoon nota bene (verstappen kwam het zelf niet vertellen namelijk, dus hij moest gebeld worden). Ja, het lijkt mij dat hij, of de verkeerde manager heeft, of andere plannen heeft, of gewoonweg verwend is. Wie het weet mag het zeggen.

  • Uffeltje

    lees eens verder op dit prikbord en val niet in herhalingen. ik zie hem volgend jaar bij spijker rijden, waarom vriendje van en sponser trust.

  • Johan

    Ik zie hem helemaal nergens meer rijden, en waarom? Er zijn coureurs die stukken proffesioneler zijn dan Jos. En Zandvoort zou leeg lopen zonder Jos nou het feest was er echt niet minder om en Jeroen is een waardige vervanger van Verstappen.

  • johanw

    Jos bij Spyker als formule 1 coureur, wat een lachertje Uffeltje, je moet toch weten dat Spyker beurs genoteerd staat, en iemand als Jos Verstappen terughalen als f1 coureur

    aleen maar windeieren legt,34 jaar en nog NOOIT wat gepresteerd,alleen prestaties behaald als de rest van het veld uitvalt, en geloof mij ik heb heel wat F1 races gezien,maar ben nooit een fan van verstappen geweest, geloof mij ik vond die Joss the Boss supporters altijd al een beetje sneu, maar als je dit als coureur je eigen fans aandoet, de mensen die zoveel merchandising van je hebben gekocht,plusminus 25% van elk verkocht item vangen,Laten we dan hopen dat die stumperd nooit weer rijd in de Koningsklasse van autosport.(of welke klasse dan ook)

    Jos Bedankt,dit is de beste keuze die je ooit hebt gemaakt in je leven.

  • Ronald

    MJ

    Wil toch nog even inhaken op een opmerking die je maakt in je verhaaltje.

    Je stelt dat de “organisatie ”borg " wilde staan. Dit klopt ook wel,maar dat had de organisatie het eerste seizoen nl ook al gedaan. Heeft het geholpen?

    NEE,want het bleef kommer en kwel mbt de betalingen.

    Dit was ook de reden dat Verstappen een BANKGARANTIE wilde zien om HERHALING te voorkomen. Het borg staan door de organisatie heeft dan ook geen enkel nut.

    Het is bekend van Lammers J dat hij niet echt zakelijk is ingesteld. Lammers J is meer een man die denkt met zijn hart. Daar is niets mis mee…..alleen we hebben het hier niet over de lokale kartclub. Het gaat hier om de A1 GP die zich wil gaan meten met de F1 in de toekomst!

    Dan zal je zakelijker moeten worden en wat minder met het “hart”denken.

    Lammers zal meer de coureur in hem los moeten laten en zich meer moeten opstellen als een verantwoordelijk teammanger.