Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht mensen die graag iemand op tv bedanken

  • rais

    Hallo !

    Het televisie programma Aperitivo van rtl 4 is op zoek naar mensen die graag een ander zouden bedanken in een kort filmpje door een grote doos Merci chocolaatjes te geven.

    Lijkt het je leuk hieraan mee te doen? stuur dan een mailtje naar raisoost@hotmail.com en vermeld je contactgegevens zodat de redactie van het programma je kan bereiken. (tel en woonplaats)

    Met vriendelijke groeten,

    Rais(redactie rtl4 Aperitivo)

  • Astrid Koningstein

    Ik zou graag mijn alleenstaande marrokaanse buurvrouw Alia willen bedanken omdat ze heel veel voor mij betekent. Al ben ik er nog geen 52 jaar, en haar kids zijn eigenlijk niet echt “mijn kleinkids” maar noemen me Oma Asje waarop ik erg trots ben.

    Ze heeft me heel erg geholpen met onze tuintjes te veranderen, en met dingen in en om het huis op te knappen afgelopen jaar, ze heeft een berg energie waarvan ik veel heb geleerd en ze geeft mij de motivatie en inzicht dat ik meer kan als ik zelf ooit had gedacht en om ergens voor te gaan en ze past op mijn hondje als ik eens weg moet en elke dag komt ze even langs als ze merkt dat ik ff uitgeput ben of moe van het harde werken thuis ben en geeft me zo even de nodige afleiding met die heerlijke kids van haar die ze een hele correcte en goede opvoeding geeft, waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen.

  • kelly roks

    hallo

    ik wil graag leiding van mij bedanken

    en ze kan harstikke mooi zingen

    ze doet vet veel voor ons allemaal en ze is echt de tofste leiding

    je kunt haar beluisteren op :

    http://ongekendtalent.nl/profile/16391

    ik wil haar egt bedanken

  • dirck

    goede midag ik wou graag mn moeder in het zonnetje zetten voor wat ze voor mij heb gedaan..mn kids zijn bij mn ex op straat gezet en mishandeld en mn ouders hebben er voor gezord dat er 2 bij hun wonen helaas de andere 2 niet ze zijn uit elkaar gerukt..maar er zit een groot verhaal aan dit vast.gr dirck