Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tv programma Mijn Geheim zoekt kandidaten

  • Redactie Mijn Geheim

    Heb jij een Geheim?

    Voor BNN 101 maken wij het bijzondere programma Mijn Geheim:

    Heb jij een geheim of ooit iets gedaan wat je niet langer wilt verzwijgen? Wij bieden jou de kans om dit eindelijk bespreekbaar te maken en/of met anderen te delen op de manier zoals jij het wilt.

    De geheimen kunnen uiteenlopen van grote gebeurtenissen tot kleine, leuke geheimen of misschien wil iemand wel alleen op een leuke manier zijn/haar excuses aanbieden!

    Om een idee te geven naar wat voor geheimen we op zoek zijn, geven we hier enkele voorbeelden:

    * Favoriete tuinkabouter van de buren gejat

    * Dagboek van je zus gekopieerd

    * Sieraad van je moeder verkocht

    * Uit de kast komen

    * Verliefd op de vriend van je zus

    * Stiekem feestje thuis gegeven terwijl je ouders op vakantie waren

    * Geld van de blinde straatmuzikant op de hoek gejat

    * Lidmaatschapsgeld tennis gebruikt voor de scooter die je altijd al wilde

    * Stiekem tattoo/piercing laten zetten

    * Vreemdgegaan met de vriend van je beste vriendin/moeder

    * Verteld tegen je ouders dat je 5x zoveel studiepunten hebt dan behaald

    * Bloemen van de buurman gemold/ruit ingeslagen tijdens het voetballen

    * Het zielige buurjongetje de schuld gegeven van de krassen en deuken in je vaders auto

    * Verliefd op de sexy leraar/lerares

    * Hamster van je broertje per ongeluk van de trap laten vallen en nooit meer opstond

    * Abortus gepleegd

    * Stiekem roken, en toch de auto aangenomen als beloning dat je tot je 18e niet hebt gerookt

    * Niet naar de begrafenis van je oma geweest, omdat je zat te partyen in Salou.

    * Dode parkiet aan je blinde nichtje verkocht

    Heb jij iets dergelijks op je kerfstok?

    Dit is je kans om mee te doen en op televisie je verhaal te vertellen.

    Stuur dan een mail met je gegevens (naam,e-mail,leeftijd,tel.nummer) naar:

    mijngeheim@parklanetv.com

  • emma blom

    op vakantie in turkey was er èèn nederlands jongen , alleen was hij wel 3\4 jaar ouders dus had ik tegen hem gezegt dat ik 2 jaar ouder was dan dat ik werkelijk was.

    maar na die vakanie had ik nog een paar keer met ham afgesproken ,hij woonde in een klein dorpje in de achterhoek waar iedereen elkaar kende, en mij dus ook omdat ik een nieuw meisje was (intresand dus),dat hele dorp denk dus dat ik 2 jaar ouders ben,iedereen liegt vast wel eens over zijn leeftijd … maar ik heb het een heel dorp wijsgemaakt.. en de laatste keer dat ging had ik op een feestje met 2 jongens gezoent terwijl ik destijd een vriend had.

    xxxliefs emma blom.